Administrator ureda (m/ž) odgovoran je za potporu u izvršavanju svih back office aktivnosti na dnevnoj razini:
- odgovornost za dostupnost i održavanje uredske opreme i materijala, te naručivanje istih
- zaprimanje, evidentiranje i prosljeđivanje ulazne pošte i materijala tvrtke
- arhiviranje dokumentacije i vođenje baza podataka
- URA, IRA, primke, putni nalozi
- evidentiranje, kontrola i praćenje stanja zaliha i prometa robe
Uvjeti:
- SSS/VŠS prednost ekonomskog ili društvenog usmjerenja (ekonomija, turizam, hotelijerstvo)
- radno iskustvo na istom ili srodnom radnom mjestu minimalno 1 godinu
- poznavanje engleskog jezika u verbalnoj i pisanoj komunikaciji
- sistematiziranost i temeljitost te visoka razina pisane i verbalne komunikacije
- poznavanje poslovnih protokola i zalaganje za etičan pristup u radnom okruženju
- poznavanje rada na računalu u MS Office okruženju
- fokusiranost na efikasno ispunjenje ciljeva i poštivanje zadanih rokova
- poželjan interes za HoReCa sektor te Wine&Food događaje i Gastro ponude
U našem timu vidimo osobu koja je spremna na konstantan razvoj i osobno ulaganje, osobu koja je spremna stjecati, ali i dijeliti znanje i iskustvo.
Cijeni se visoka razina organiziranosti, dobar tajming i brzina izvedbe, ali s pažnjom na detalje i preciznost. Član našeg tima treba biti dobar komunikator, koji se ne boji izazova i dobro funkcionira u stresnoj okolini.
Ako smatrate da ste prava osoba za naš tim molimo vašu ponudu sa životopisom dostaviti putem: [email protected]
Stručna sprema: srednja stručna sprema, viša stručna sprema
Potrebne godine iskustva: 1
Jezici: Engleski (napredno)
Vještine: Word, Excel, Outlook, Internet
Vrsta zaposlenja: stalni radni oodnos
Županjija rada: grad Zagreb