Često postavljana pitanja

1. Kako kontaktirati korisničku podršku?
Korisničku podršku možete kontaktirati na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected]. Radno vrijeme korisničke podrške je radnim danom od 8-16 sati.


2. Na koje se sve načine mogu predati oglasi za tiskano i internetsko izdanje Oglasnika?
Oglase je moguće predati na sljedeće načine:

  1. internetom: klikom na "Predaj oglas" na stranici www.oglasnik.hr
  2. osobno: Savska cesta 41, zgrada Zagrepčanka - radno vrijeme: od pon.-pet. od 8-20 h, subotom od 9-16 h
  3. telefonom: pozivom na broj 01/6102-800
  4. kuponom na faks: 01/6102 844 - kupon možete pronaći u tiskanom Oglasniku
  5. kuponom na adresu: Oglasnik, P.P. 55, 10144 Zagreb - kupon možete pronaći u tiskanom Oglasniku

3. Kako se registrirati na Oglasnik.hr?
Sve detalje vezane za registraciju možete pogledati ovdje.


4. Kako objaviti oglas?
Sve detalje vezane za predaju oglasa možete pogledati ovdje.


5. Što znači da je oglas na moderaciji?
Za pojedine rubrike u Oglasniku, oglase je potrebno provjeriti i autorizirati, odnosno moderirati. Nakon uspješne moderacije, na vašu će e-mail adresu stići obavijest o objavi oglasa.


6. Oglas koji sam predao/la je odbijen. Zašto?
Oglas je odbijen jer se ne slaže s pravilima oglašavanja Oglasnik.hr-a. U e-mail poruci koju ste dobili, naveden je razlog odbijanja oglasa. Kako biste uspješno objavili oglas, savjetujemo vam da ga ispravite sukladno razlogu odbijanja i ponovo predate ili kontaktirate korisničku podršku na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected].


7. Kako saznati podatke za uplatu?
Za uvid u podatke za uplatu, molimo vas da kontaktirate korisničku podršku na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected].


8. Na koji broj trebam poslati potvrdu o uplati?
Potvrdu o uplati oglasa možete poslati putem:

 faksa na broj 01/ 6102-898 

⦁ WhatsAppa ili Vibera na broj +385 99 6102 800

 e-maila na [email protected]

NAPOMENA: potvrde o uplati poslane nakon 16 sati bit će evidentirane idući radni dan.


9. Nakon što predam oglas za tiskano i internetsko izdanje Oglasnika, kada će oglas biti objavljen?

Besplatni oglasi:
Oglas će Vam biti objavljen odmah u većini kategorija i bit će uvršten u raspored izlaženja tiskanog izdanja, izuzev rubrika za koje je prvo predviđena moderacija.
Ako je riječ o besplatnom oglasu kojeg ste predali putem telefona na broj 01/6102-800, oglas će se na Oglasnik.hr prikazati isti dan, dok će se za tiskano izdanje uvrstiti prema rasporedu izlaženja Oglasnika.

Plaćeni oglasi:
Ako ste plaćeni oglas i dokaz o uplati (u slučaju plaćanja kreditnom karticom odnosno sredstvima iz "Novčanika", dokaz o uplati nije potreban) predali od ponedjeljka do petka od 8-16 sati, vaš će se oglas nakon uspješne obrade i evidentirane uplate na stranici Oglasnik.hr prikazati isti dan, dok će se za tiskano izdanje uvrstiti prema rasporedu izlaženja Oglasnika.
Oglasi predani izvan radnog vremena korisničke službe obrađuju se prvog sljedećeg radnog dana prema predviđenom rasporedu i proceduri. Trajanje oglasa počinje s danom objave u tiskanom i internetskom izdanju.


10. Uz tiskano i internetsko izdanje Oglasnika, gdje još mogu objaviti svoj oglas?
Osim tiskanog izdanja Plavi Oglasnik i stranice www.oglasnik.hr, u vlasništvu tvrtke Oglasnik d.o.o., nalaze se i sljedeća izdanja: 

Internetske stranice:
www.auti.hr
www.posao.hr

Kombinacijom objave u raznim izdanjima značajno povećavate odaziv na oglas. Za sve detalje oko objave u drugim izdanjima tvrtke Oglasnik, obratite se odjelu prodaje na broj telefona: 099/2714-295 ili na e-mail adresu [email protected].


11. Želim izbrisati oglas. Kako to učiniti?
Oglas predan putem interneta moguće je promjeniti u dijelu "Moji oglasi", pritiskom na gumb "Obriši".
Ako oglas niste predali putem interneta, obratite se korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected].


12. Koliko traju oglasi u Plavom Oglasniku i na Oglasnik.hr-u?
Besplatni oglasi u tiskanom izdanju izaći će u tiskanom izdanju onoliko puta koliko korisnik odabere objava, a na web stranici Oglasnik.hr besplatan oglas traje 30 dana, osim ako ga mi ili korisnik sam ne deaktivira/obriše prije isteka.


13. Primijetio/la sam da oglas krši pravila ili da se može raditi o prijevari. Što mogu napraviti?
Molimo vas da svaki takav slučaj prijavite našoj korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected].


14. Kako mogu promijeniti e-mail adresu u oglasu?
E-mail adresu moguće je promijeniti isključivo kontaktiranjem Oglasnik podrške na besplatni telefon 01/6102-885 ili na email [email protected].


15. Kako mogu izmijeniti već objavljeni oglas (promijeniti tekst, slike, redoslijed i sl.)?
Oglas predan putem interneta moguće je promjeniti u dijelu "Moji oglasi", pritiskom na gumb "Uredi".

Ukoliko je vaš oglas objavljen u kategoriji koja zahtijeva moderaciju (npr. Osobni kontakti, Posao ponuda, Usluge, Ostalo itd...), uređivanjem oglas postaje neaktivan i čeka obradu djelatnika. Stoga, molimo korisnike da vode računa o radnom vremenu naše korisničke službe kako bi oglasi na vrijeme bili ponovo aktivni. Oglasi uređeni izvan radnog vremena korisničke službe obrađuju se prvog sljedećeg radnog dana prema predviđenom rasporedu i proceduri. 
Za promjenu podataka u oglasu koji nije predan putem interneta, obratite se našoj korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-800 ili na e-mail adresu [email protected].


16. Kako ponoviti oglas nakon što je istekao?
Oglas predan putem interneta moguće je promjeniti u dijelu "Moji oglasi", pritiskom na gumb "Ponovi". Ako ste oglas predali na neki drugi način, obratite se korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu [email protected].


17. Kako brzo saznati informacije o načinu i mjestima predaje oglasa i drugim detaljima?
Informacije o načinu i mjestima predaje oglasa potražite ovdje.

Za sva dodatna pitanja pozivamo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na broj telefona 01/6102-885 ili na e-mail: [email protected].