oglasnik

Administrativne usluge (Office management)

Šifra oglasa: 3741109
Cijena: 66,36 € / 500 kn
Telefon 095/870-9111

Lokacija Trnje, Grad Zagreb

NORDTECH d.o.o. (Prikaži sve oglase)
QR code

Opširnije o oglasu

Naša tvrtka pored svoje glavne djelatnosti vrši i obavlja sve administrativne usluge (Office management) koje su potrebne jednom poslovnom subjektu i to:
► praćenje poslovnih procesa,
► izdavanje računa, predračuna, ponuda, narudžbenica, kompenzacija (prijeboja), asignacija, raznih Ugovora… u skladu sa najnovijim Zakonima,
► vođenje blagajne, isplatnica, uplatnica te blagajničkog poslovanja,
► vođenje putnih naloga te loko vožnje,
► evidencija poslovnih događaja tj. organizacija i vođenje temeljnih i pomoćnih knjiga,
► njihovo dokumentiranje tj. pripremanje dokumentacije, obračuna, izvještaja, izlaznih-ulaznih računa, internih obračuna, ponuda, narudžbenica, Ugovora… odnosno distribucija podataka i informacija u sadržaju i obliku u koji su potrebni u računovodstveni/knjigovodstveni servis,
► plaćanja računa putem Netbankinga,
► donošenje odluka, upravljanje informacijama, upravljanje međuljudskim odnosima (mobilne, poštanske i sl. usluge u ime poslovnog subjekta);
► izrada, organizacija i vođenje jednostavne web stranica ili bloga za poslovnog subjekta,
► Internet marketing ili internet oglašavanje (skraćeno se još naziva i-marketing, web marketing, online marketing, digitalni marketing ili eMarketing) to jest oglašavanje proizvoda i usluga putem Interneta ili društvenih mreža,
► mogućnost pravljenja i vođenja digitalnog marketinga odnosno pronalaska i povezivanja sa korisnicima poslovnog subjekta kroz digitalne kanale kao što su njihove web stranice, Google tražilica, društvene mreže, e-mail i drugi kanali,
► planiranje (raspored ciljeva za sve uredske djelatnosti i usluga, osoblje, prostor, oprema, proračun)
► organizacija (oblikovanje učinkovitih radnih metoda i procedura, razvoj tehnika za maksimaliziranje organizacijske i individualne produktivnosti)
► potražnja potrebnog osoblja (procedure za odabir zaposlenika uključujući razmještaj i uvođenje novih radnika, primjerena izobrazba i slanje na osposobljavanje),
► kontrola (kvalitete i kvantitete, troškova, strateške akcije ispravljanja, procedure prema zaposlenima koji ne poštuju poslovnu politiku i pravila organizacije, praćenje prihoda/troškova)….
▓ Pristup poslovnoj dokumentaciji 24/7 sa bilo kojeg računala spojenog na internet
▓ Administrativne usluge možemo vršiti na teritoriji cijele Hrvatske. Poslovanje izvan Zagrebačke županije obavljamo u dogovoru (telefonski, putem e-mail-a, pošte…)
▓ Cijena po dogovoru. Najniža cijena 500 kn.
▓ Upiti e-mail-om: [email protected]



Pogledaj stranicu oglasa