Digitalne tržnice domaćih poljoprivrednih proizvoda postaju stvarnost

Nakon zatvaranja tržnica na kojima su domaći proizvođači plasirali svoju robu i imali stalne kupce, gradovi i poduzetnici počeli su razvijati ili unapređivati alternativne prodajne kanale.

Grad Vrgorac stavio je u punu funkciju digitalnu tržnicu domaćih poljoprivrednih proizvoda, dostupnu u cijeloj Hrvatskoj s ciljem povezivanja kupaca i proizvođača.

“Potreba za kvalitetnom domaćom hranom veća je nego ikad. Želimo umanjiti neizvjesnost oko dostupnosti artikala koju je donijela pandemija ujedinjavanjem ponude naših poljoprivrednika”, kažu.

Osmislili su web stranicu i mobilnu aplikaciju Misli globalno, kupuj lokalno, kojom su spojili lokalne voćare i povrćare, te količine njihovih proizvoda. Vrgorac ima više od 600 OPG-ova, 13 milijuna čokota vinove loze, a o vrgoračkoj jagodi ne treba ni govoriti.

Iz Vrgorca pozivaju sve svoje poljoprivrednike da se što prije na nju prijave kako bi građanima Hrvatske omogućili dostupnost proizvoda.

Križevci su sa sličnom strategijom krenuli jesenas, lansiravši platformu OPG Direkt. Tihomir Smuđ, koji radi na njoj, ističe da je to kombinacija web trgovine s Android i iOS klijentima.

Kad prođe kriza vjerujemo da će sustav i dalje živjeti jer će se kupci naviknuti da zdrava hrana traži njih, a ne oni nju.”, objašnjava Smuđ.


Izvor: poslovni.hr

Povratak na vrh