Često postavljana pitanja

1. Kako kontaktirati korisničku podršku?

Korisničku službu možete kontaktirati na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr. Radno vrijeme korisničke podrške je radnim danom od 08-17 sati.

2. Na koje se sve načine mogu predati oglasi za tiskano i internetsko izdanje Oglasnika?

Oglase je moguće predati na sljedeće načine:

  1. internetom: klikom na „Predaj oglas“ na stranici www.oglasnik.hr
  2. osobno: Savska cesta 41, zgrada Zagrepčanke - radno vrijeme: pon-pet 9-17h, Arena Centar Zagreb Vice Vukova 6 od ponedjeljka do nedjelje od 09-21h
  3. telefonom besplatno: na 01/6102-800 od ponedjeljka do petka od 08 do 16 sati
  4. telefonom s fiskne mreže: 060/500-505 od 0-24h (Cijena poziva iznosi 3,49 kn/min s PDV-om iz fiksne mreže, 4,78 kn/min s PDV-om iz mobilne mreže; Oglasnik d.o.o., Savska cesta 41, 10000 Zagreb, telefon:01/6102-800, OIB: 97309929902)
  5. kuponom na faks: 060/302-850 (Cijena poziva iznosi 1,74 kn/min s PDV-om iz fiksne mreže, 2,96 kn kn/min s PDV-om iz mobilne mreže; Oglasnik d.o.o., Savska cesta 41, 10000 Zagreb, telefon:01/6102-800, OIB: 97309929902)
  6. kuponom na adresu: Oglasnik, P.P. 590, 10001 Zagreb - kupon možete pronaći u tiskanom Oglasniku.
  7. SMS-om 616 617*: (Cijena poruke je: 3,72kn (za korisnike VIPneta, T-Mobilea i Tele2) + cijena slanja SMS-a prema redovnom cjeniku operatera; Oglasnik d.o.o., Savska cesta 41, 10000 Zagreb, telefon:01/6102-800, OIB: 97309929902)  *Prilikom predaje oglasa putem SMS poruke, potrebno je, sukladno Zakonu o zabrani i sprečavanju neregistrirane djelatnosti, dostaviti i sljedeće identifikacijske podatke: ime i prezime, adresu, poštanski broj, grad/mjesto i OIB.

 

3. Kako se registrirati na Oglasnik.hr?

Sve detalje vezane za registraciju možete pogledati ovdje

4. Kako objaviti oglas?

Sve detalje vezane za predaju oglasa možete pogledati ovdje

5. Što znači da je oglas na moderaciji?

Za pojedine rubrike u Oglasniku, oglase je potrebno provjeriti i autorizirati, odnosno moderirati. Nakon uspješne moderacije, na vašu će e-mail adresu stići obavijest o objavi oglasa.

6. Oglas koji sam predao/la je odbijen. Zašto?

U e-mail poruci koju ste dobili, naveden je razlog odbijanja oglasa. Kako biste uspješno objavili oglas, savjetujemo vam da ga ispravite sukladno razlogu odbijanja i ponovo predate ili kontaktirate korisničku podršku na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

7. Prilikom predaje plaćenog oglasa, nisam zapisao/la podatke za uplatu? Kako da ih saznam?

Za uvid u podatke za uplatu, molimo vas da kontaktirate korisničku podršku na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

8. Prilikom plaćanja oglasa, na koji broj faksa trebam poslati potvrdu o uplati?

Potvrdu o uplati oglasa faksirajte na broj 01/ 6102-898.

9. Nakon što predam oglas za tiskano i internetsko izdanje Oglasnika, kada će oglas biti objavljen?

Besplatni oglasi:
Oglas će Vam biti objavljen odmah u svim većim kategorijama i bit će uvršten u raspored izlaženja tiskanog izdanja, izuzev rubrika za koje je prvo predviđena moderacija.
Ako je riječ o besplatnom oglasu kojeg ste predali putem telefona na broj 01/6102-800, oglas će se na Oglasnik.hr prikazati isti dan, dok će se za tiskano izdanje uvrstiti prema rasporedu izlaženja Oglasnika.

Plaćeni oglasi:
Ako ste plaćeni oglas i dokaz o uplati (u slučaju plaćanja kreditnom karticom dokaz o uplati nije potreban) predali od ponedjeljka do petka od 08-16 sati, vaš će se oglas nakon uspješne obrade i evidentirane uplate na stranici Oglasnik.hr prikazati isti dan, dok će se za dok će se za tiskano izdanje uvrstiti prema rasporedu izlaženja Oglasnika.

Oglasi predani izvan radnog vremena korisničke službe obrađuju se prvog sljedećeg radnog dana prema predviđenom rasporedu i proceduri. Trajanje oglasa počinje s danom objave u tiskanom i internetskom izdanju.

10. Uz tiskano i internetsko izdanje Oglasnika, gdje još mogu objaviti svoj oglas?

Osim tiskanog Oglasnika i stranice www.oglasnik.hr, u vlasništvu tvrtke Oglasnik d.o.o., nalaze se i sljedeća izdanja: 

Internetske stranice:
www.auti.hr
www.posao.hr                                                                                                                                                  www.edukacija.hr

Kombinacijom objave u raznim izdanjima značajno povećavate odaziv na oglas. Za sve detalje oko objave u drugim izdanjima tvrtke Oglasnik, obratite se na odjelu prodaje broj telefona: 01/6102-546 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

11. Uspješno sam prodao/kupio/unajmio/iznajmio/poklonio/pronašao predmete i usluge na Oglasniku i želim izbrisati oglas. Kako to učiniti?

U dijelu „Moji oglasi“ pronađite oglas kojeg želite izbrisati i obrišite ga ili deaktivirajte (ako ga planirate kroz dogledno vrijeme ponovo objaviti).
Ako ste oglas niste predli putem intereneta, obratite se korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

12. Koliko traju oglasi u Oglasniku i na Oglasnik.hr?

Besplatni oglasi u tiskanom izdanju vrijede jednu objavu, a na Oglasnik.hr traju prema odabranom vremenu trajanja oglasa od 30 60 i 90 dana.

13. Primijetio/la sam da oglas krši pravila ili da se može raditi o prijevari. Što mogu napraviti?

Molimo vas da svaki takav slučaj prijavite našoj korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr

14. Kako mogu promijeniti e-mail adresu u oglasu? Kako da to učinim?

E-mail adresu moguće je promijeniti isključivo kontaktiranjem Oglasnik podrške na besplatni telefon 01/6102-885 ili na email podrska@oglasnik.hr

15. Kako mogu izmijeniti već objavljeni oglas (promijeniti tekst, slike, redoslijed i sl.)?

Potrebno je na Vašem korisničkom profilu otići na "moji oglasi", zatim na željenom oglasu pritisnuti gumb "uredi" i izmjeniti željene podatke.

Za promjenu podataka u oglasu koji nije predan pute interenta, obratite se našoj korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-800 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

16. Kako produžiti oglas nakon što je istekao?

Ako ste oglas predali putem interneta, u dijelu „Moj kutak“ kliknite na „Istekli oglasi“ te željeni oglas produžite klikom na gumb „Predaj novi oglas“. Ako ste oglas predali na neki drugi način, obratite se korisničkoj podršci na broj telefona: 01/6102-885 ili na e-mail adresu podrska@oglasnik.hr.

17. Kako brzo saznati informacije o načinu i mjestima predaje oglasa i drugim detaljima?

Informacije o načinu i mjestima predaje oglasa potražite ovdje.


Za sva dodatna pitanja pozivamo vas da kontaktirate našu korisničku podršku.

Povratak na vrh